Rejestracja zakończona
Proces rejestracji na XV Podkarpacką Konferencję Biur
Rachunkowych składa się z dwóch kroków.
Krok I – wypełnienie formularza
Wypełnienie prawidłowe „formularza zgłoszeniowego”, gwarantuje zapis na listę uczestników konferencji oraz rozpoczyna proces rejestracji.
Krok II – opłata konferencyjna
W przeciągu 7 dni od daty wypełnienia formularza zgłoszeniowego i potwierdzenia jego poprawności (klikając na link w otrzymanym e-mailu), należy dokonać stosownej opłaty, by dokończyć proces rejestracji.
Udział płatny
Opłata za udział w konferencji dla jednej osoby wynosi 50 zł/brutto.
Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy
PEKAO S.A. I O/Rzeszów 67124017921111000019718842
z tytułem przelewu XV PKBR
Liczba miejsc jest ograniczona do maksymalnie 3 osób z jednego podmiotu gospodarczego.
Po dokonaniu przelewu organizator prześle wiadomość e-mail potwierdzającą zakończenie procesu rejestracji.
WAŻNE! – udział bezpłatny
Przedsiębiorca, który ma podpisaną umowę serwisową z ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o. (uczestniczy w Programie Partnerskim ZETO – dotyczy oprogramowania Comarch ERP Optima), za pierwszą osobę, która dokonała rejestracji, jest zwolniony z opłaty. Kolejne osoby, które zgłoszą się z tego samego biura rachunkowego, kancelarii podatkowej lub firmy są już objęte obowiązkiem opłaty.