XIII Podkarpacka Konferencja Biur Rachunkowych
XIII Podkarpacka Konferencja Biur Rachunkowych to zbiór praktycznej wiedzy z obszarów księgowych, kadrowych, podatkowych oraz technologicznych.
To jedyne takie wydarzenie realizowane od 13 lat na Podkarpaciu i po raz pierwszy dostępne ONLINE dla każdego.
Konferencja kierowana jest, do właścicieli i pracowników biur rachunkowych, kancelarii podatkowych oraz działów finansowo-księgowych i kadrowych. Uczestnicy wezmą udział w panelach eksperckich bazujących na oprogramowaniu Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych oraz aplikacji Microsoft Teams.
Celem wspólnego spotkania ONLINE jest identyfikacja obecnych obowiązków prawnych i zmian w oprogramowaniu, które wspiera i automatyzuje codzienną pracę księgowych. Jest również okazją do aktualizacji wiedzy, poszerzenia własnych kompetencji i możliwości podniesienia poziomu obsługi swoich klientów.
Gdzie i kiedy?
ONLINE
20 LISTOPADA 2020
PIĄTEK
Godziny
konferencji
9:00 – 15:30
Agenda konferencji
9:00 – 9:10
ROZPOCZĘCIE
Powitanie gości przez prowadzącego Dariusza Sowę i Prezesa Zarządu Janusza Błażeja
9:10 – 9:30
NOWOŚCI – Co nowego Comarch szykuje dla biur rachunkowych? Z czego już dziś możemy korzystać?
Katarzyna Muszyńska, Key Account Manager – Comarch S.A.
9:30 – 10:00
KSIĘGOWOŚĆ – Comarch ERP Optima, Comarch Moje BR, Comarch OCR – nowe rozwiązania dla biur rachunkowych.
Karolina Szwajcowska, Kierownik Produkcji Comarch Moje BR – Comarch S.A.
10:00 – 10:30
KADRY I PŁACE – Pracownicze Plany Kapitałowe, praca zdalna oraz inne zmiany prawne – obsługa w Comarch ERP.
Magdalena Pacan, Projektant Modułu Kadrowo-Płacowego Comarch ERP Optima – Comarch S.A.
10:30 – 10:45
PRZERWA NA KAWĘ
10:45 – 11:00
QUIZ – Kadry i Pałce
11:00 – 11:30
KSIĘGOWOŚĆ – Wszystko, co warto wiedzieć o Jednolitym Pliku Kontrolnym (warsztaty Comarch ERP Optima).
Edyta Kozłowska, Starszy Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Komputerowych – ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
11:30 – 11:45
QUIZ – Księgowość
11:45 – 12:45
OBSŁUGA ZDALNA – Korzyści wynikające z wykorzystania aplikacji Microsoft Teams do kontaktu biura rachunkowego z klientem. Jak robić to dobrze?
Dorota Wysocka, Business Development Cloud Manager – Tech Data Polska Sp. z o.o.
Konrad Czarnecki, Modern Workplace Specialist – Microsoft
12:45 – 13:05
PRZERWA NA LUNCH
13:05 – 13:50
JPK_V7 – Nowy JPK VAT od 01.10.2020
Dorota Drabik, Biegły Rewident nr 11764
13:50 – 14:05
QUIZ – Microsoft Teams
14:05 – 15:05
SESJA Q&A – Czas na pytania uczestników do poruszanych tematów w prelekcjach i odpowiedzi ekspertów.
Edyta Kozłowska, Starszy Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Komputerowych – ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
Paweł Sowa, Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Komputerowych – ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
Krzysztof Miłek, Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Komputerowych – ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
15:05
ZAKOŃCZENIE – Podsumowanie i pożegnanie uczestników
Dariusz Sowa, Kierownik Marketingu – ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.