XIII Podkarpacka Konferencja Biur Rachunkowych

XIII Podkarpacka konferencja biur rachunkowych

XIII Podkarpacka konferencja biur rachunkowych
XIII Podkarpacka konferencja biur rachunkowych

XIII Podkarpacka Konferencja Biur Rachunkowych

XIII Podkarpacka Konferencja Biur Rachunkowych to zbiór praktycznej wiedzy z obszarów księgowych, kadrowych, podatkowych oraz technologicznych.

To jedyne takie wydarzenie realizowane od 13 lat na Podkarpaciu i po raz pierwszy dostępne ONLINE dla każdego.

Konferencja kierowana jest, do właścicieli i pracowników biur rachunkowych, kancelarii podatkowych oraz działów finansowo-księgowych i kadrowych. Uczestnicy wezmą udział w panelach eksperckich bazujących na oprogramowaniu Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych oraz aplikacji Microsoft Teams.

Celem wspólnego spotkania ONLINE jest identyfikacja obecnych obowiązków prawnych i zmian w oprogramowaniu, które wspiera i automatyzuje codzienną pracę księgowych. Jest również okazją do aktualizacji wiedzy, poszerzenia własnych kompetencji i możliwości podniesienia poziomu obsługi swoich klientów.

Gdzie i kiedy?

ONLINE

20 LISTOPADA 2020

PIĄTEK

Godziny
konferencji

9:00 – 15:30

Agenda konferencji

9:00 – 9:10

ROZPOCZĘCIE

Powitanie gości przez prowadzącego Dariusza Sowę i Prezesa Zarządu Janusza Błażeja 

9:10 – 9:30

NOWOŚCI – Co nowego Comarch szykuje dla biur rachunkowych? Z czego już dziś możemy korzystać?

Katarzyna Muszyńska, Key Account Manager – Comarch S.A.

9:30 – 10:00

KSIĘGOWOŚĆ – Comarch ERP Optima, Comarch Moje BR, Comarch OCR – nowe rozwiązania dla biur rachunkowych.

Karolina Szwajcowska, Kierownik Produkcji Comarch Moje BR – Comarch S.A.

10:00 – 10:30

KADRY I PŁACE – Pracownicze Plany Kapitałowe, praca zdalna oraz inne zmiany prawne – obsługa w Comarch ERP.

Magdalena Pacan, Projektant Modułu Kadrowo-Płacowego Comarch ERP Optima – Comarch S.A.

10:30 – 10:45

PRZERWA NA KAWĘ

10:45 – 11:00

QUIZ – Kadry i Pałce

11:00 – 11:30

KSIĘGOWOŚĆ – Wszystko, co warto wiedzieć o Jednolitym Pliku Kontrolnym (warsztaty Comarch ERP Optima).

Edyta Kozłowska, Starszy Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Komputerowych – ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.

11:30 – 11:45

QUIZ – Księgowość

11:45 – 12:45

OBSŁUGA ZDALNA – Korzyści wynikające z wykorzystania aplikacji Microsoft Teams do kontaktu biura rachunkowego z klientem. Jak robić to dobrze?

Dorota Wysocka, Business Development Cloud Manager – Tech Data Polska Sp. z o.o.
Konrad Czarnecki, Modern Workplace Specialist – Microsoft

12:45 – 13:05

PRZERWA NA LUNCH

13:05 – 13:50

JPK_V7 – Nowy JPK VAT od 01.10.2020

Dorota Drabik, Biegły Rewident nr 11764

13:50 – 14:05

QUIZ – Microsoft Teams

14:05 – 15:05

SESJA Q&A – Czas na pytania uczestników do poruszanych tematów w prelekcjach i odpowiedzi ekspertów.

Edyta Kozłowska, Starszy Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Komputerowych – ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
Paweł Sowa, Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Komputerowych – ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
Krzysztof Miłek, Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Komputerowych – ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.

15:05

ZAKOŃCZENIE – Podsumowanie i pożegnanie uczestników

Dariusz Sowa, Kierownik Marketingu – ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.

Rejestracja została zakończona